YÖNYAP YAPI
Akyazı Aktaş Sürücü Kursu

Ulusoy Turizmden Çanakkale ve Doğu Karadeniz Gezisi

21-03-2017 13:35:44 - İLANLAR

Akyazı Ulusoy Turizm firması olarak Çanakkale ve Doğu Karadeniz Gezisi için başvurular başlamıştır.

Düzenlenen Çanakkale gezisi kapsamında Kilitbahir tepesi, Mecidiye tabyaları, Koca Seyit, Alçı tepe, Kereviz Dere, Morto koyu, Ezineli Yahya Çavuş, Tepe köy, Kanlı sırt, Mehmetçiğe saygı anıtı, bomba sırtı, Arı burnu yarları, Çonk bayırı, 57.Alay koyu, Ertuğrul koyu  ziyaret edilecektir. 25- 26 Mart 2017 tarihinde Akyazı Ulusoy Turizmin düzenlemiş olduğu Çanakkale gezisine Gidiş Dönüş Tüm masraflar 110 TL ödeyerek katılabilirsiniz.

Doğu Karadeniz gezisi kapsamında Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize, Batum gezilecektir. 21 -24 Nisan ve  28 Nisan 1 Mayıs 2017 tarihinde Akyazı Ulusoy Turizmin düzenlemiş olduğu Doğu Karadeniz gezisine gidiş dönüş 350 TL ödeyerek katılabilirsiniz.

DOĞU KARADENİZ TURU

1.Gün
23:00 Konuralp İlkokulu önünde toplandıktan sora Akyazı’dan hareket ederek Samsun’a doğru yola çıkıyoruz

2. Gün ( Samsun – Ordu- Trabzon )
Sabah saatlerinde ilk durağımız olan Bandırma vapuruna varmış bulunmaktayız. 45 Dk. Fotoğraf molasından sonra 2. Durağımız olan Ordu Boztepe’ye doğru hareket ediyoruz. Ünye sahilinden teleferiğe doğru giderken sol tarafımızda karadeniz denizini izlerken Karadeniz’de olduğumuzu tamamıyla hissediyoruz. Bu eşsiz manzara karşısında fotoğraf ve yemek molasından sora Trabzon’a otelimize doğru hareket ediyoruz. Otelde alacağımız akşam yemeğinden sonra serbest zaman

3.Gün (Rize)
Uzungöl’de otelde alacağımız sabah kahvaltısından sora göl etrafında serbest zamanı tamamladığımız gibi Fırtına Deresi ve Ayder yaylasına doğru hareket ediyoruz. Fırtına deresinde yemek ve rafting molasından sora Ayder yaylasına doğru hareket ediyoruz. Konaklayacağımız otele yerleştikten sonra serbest zaman

4. Gün ( Batum ve Dönüş )
Sabah erken saatlerde aldığımız kahvaltıdan sora Batum’a doğru harekete geçiyoruz. Sarp sınır kapısından geçtikten sora otobüsümüze doğru hareket ediyoruz. Rehber eşliğinde Batum’u geziyoruz. Batum’a girmek isteyenler için Zil kalesi turumuzda alternatif olarak sunuyoruz. Turumuzu tamamlayıp Akyazı’ya hareket ediyoruz.

Yerinizi ayırtmak için geç kalmayın !

Müracaatlar:
ULUSOY Akyazı yazıhanesi - Kuzuluk Metro turizm yazıhanesi.

Tel: 0(264) 418 61 54
0(530) 185 11 54
Bankalar caddesi (Şekerbank karşısı) Akyazı

Ulusoy Turizmden Çanakkale ve Doğu Karadeniz Gezisi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Kazada ölen genç toprağa verildi