banner198

Ilgaz dağı paylaşımına Başkan Öztürk'ten cevap geldi!

Kastamonu Belediyesinin Ilgaz Dağı ile ilgili şehirleri ayrıştırıcı paylaşımına, Ilgaz Belediye Başkanı Mehmet Öztürk, 99.5 FM bandında yayın yapan Neşe Radyo Basın Kulübünde tepki gösterdi.

banner145

Kastamonu Belediyesinin Ilgaz Dağı ile ilgili  şehirleri ayrıştırıcı paylaşımına, Ilgaz Belediye Başkanı Mehmet Öztürk, 99.5 FM bandında yayın yapan Neşe Radyo Basın Kulübünde tepki gösterdi.

Ilgaz Belediye Başkanı Mehmet Öztürk, Genel Yayın Yönetmenimiz Ercan Şeker ve Radyo Neşe Genel Yayın Yönetmeni Turan Harmancı’nın haftanın gündemini değerlendirildiği Basın Kulübü canlı yayınına telefonla bağlandı. Öztürk yayında Kastamonu Belediyesi’nin Ilgaz Dağının kime ait olduğu yönünde tartışmanın fitilini ateşleyen paylaşımına yanıt verdi.

Öztürk, “Kastamonu Belediye başkanımız Galip bey, esasında iyi bir arkadaşımız. Kendisini de tanıyorum. Benim iletişimle alakalı işlerimi yapan görevli, benden habersiz böyle bir yayını yapamaz. Veya böyle bir paylaşımda da bulunamaz. Bu tüm belediyeler için böyledir. Galip bey, çok talihsiz bir açıklamaya imza atmıştır. Biz mülki hudutlarımız içerisinde olan kısmı tabi ki kucaklayacağız, tabi ki benimseyeceğiz. Kastamonu’ya mı bırakacağız burada ki tesisleri? Biz yıllardır bunun mücadelesini veriyoruz. Ilgaz, Çankırı’nın mı, Kastamonu’nun mu? Ilgaz ilçesi bir defa adını dağdan alıyor. Galip bey iyi bir doktor olabilir ama siyasetten uzak talihsiz bir açıklama yapmıştır. Bizde kendisine cevabımızı vereceğiz.” dedi.

Ilgaz Çankırı’nın vitrini!

Ilgaz’da kış turizmi hazırlıklarını yaptıklarına dikkat çeken Öztürk, “Karın yağmasını bekliyoruz. Bu sene etkili bir kar yağışı olmadı. Böyle giderse Kar duasına çıkacağım inşallah.” esprisinde bulundu.

Yıldıztepe’de kar yağışı ile birlikte sezonu açacaklarını söylene Öztürk, “ Ilgaz Belediyesi olarak sadece Özel İdareye ait kafeteryaları ve teleferik almadık. Bunun yanından Orman Genel Müdürlüğü ve Milli Parklar Genel Müdürlüğüne ait Bungalovlar ve Armar otelin tahsisini de aldık.  Yanı kısacası llgaz Turizm merkezinde ki %80 işletmenin tahsisini aldık. Ilgaz Çankırı’nın vitrinidir. Ilgaz noktasında biz ne kadar iyi tanıtırsak, aynı tanıtım Çankırı içinde geçerlidir. Biz Yıldıztepe tahsislerini aldıktan sonra gerekli tüm alt yapı çalışmaları, su ve kanalizasyon sıkıntıları, teleferikle alakalı sıkıntıları en güzel şekilde yaptırdık kışa hazırladık. Kafeteryalarınızın ve otelimizin masaları değişti, yataklar değişti. Bungalovlarımızı çok güzel döşeyerek turizme hazır hale getirdik.” ifadelerine yer verdi.

Yıldıztepe’de işletmelerin %80’nini devir aldık -

Yatak kapasitesini 65’ten 115’e çıkardıklarını aktaran Öztürk, “Tüm çalışmalarımız en güzel şekilde yaptık. Ilgaz olmadığı kadar gelişecek ve değişecek. Biz turizm anlamında ilçe merkezimiz turizmden yeterince yararlanamıyor. Müşterilerimiz dağa geliyor, ilçeye gelmeden dağdan ayrılıp gidiyor. Ilgaz’a çok faydası olmadığı düşünülüyor.” şeklinde konuştu.

Yeni yapılan çalışma ve projelere değinen Öztürk, “İlçemize güzel turizm çarşıları yapacağız, Hamamız restore ediyoruz, Ilgaz evi yapıyoruz. İnşallah Ilgaz’ı hem güzel tanıtacağız hem de oradaki turizmi çeşitlendirme adına adımlar atıyoruz. Çok güzel Kıbrıs çadırlarında yazın hemşerilerimiz kahvaltı yapacak. Orada UTV, ATV, Binicilik, Okçuluk gibi çeşitli spor ve aktivitelere imkan tanıyacağız. Aynı zamanda KUZKA ile bir çalışmamız var. Önümüzdeki dönemde orada macera parkımızı açacağız. Şimdi bunların hepsini topladığımız zaman Ilgaz Yıldıztepe Kayak Merkezinde sadece 50 günlük kış turizmine yönelik değil, 12 ay dolu dolu turizmi yaşatacağız. Buda Ilgaz ve Çankırı turizmine büyük katkı sağlayacaktır.” dedi.

Çankırı Postası

Güncelleme Tarihi: 15 Aralık 2019, 21:24
YORUM EKLE
YORUMLAR
Emine Özer
Emine Özer - 4 yıl Önce

Projelerıniz cok güzel sayın başkan yazilarinizı okudum gercekten turizme katki sagliyacak projeler ılgazımıza sahip çıkalım biz sahip çikmazsak birileri gelip sahip çıkar ılgazın merkezine sizin de belirttiğiniz gibi çesitli aktiviteler yapilırsa çok guzel olur.ılgazimızı gezip görsunler. Başkanım hayırli çalismalar diliyorum .

Vatandas
Vatandas - 4 yıl Önce

Sahip çıkılmazsa sahip çikarlar. Kırkpınar gibi doga harikasi yerin yolu yol degil. Kamp alanlari kurulmali. Kamp evleri yapilmali. Hic olmazsa cankiri ve ilcelerden gunubirlik turlar duzenlenmeli resmi kurumlarin hizmet ici egitimleri ilgazdaki otellerimizde yapilmali acizane düşüncelerim

Misafir
Misafir - 4 yıl Önce

Ilgaz,da dağıda ÇANKIRI,nın dır net . sayın başkan Mehmet Öztürk çok güzel açıklamış nerenin kime ait olduğunu bilmeyenler öğrenmiştir sanırım . sayın Mehmet Öztürk rabbim yolunuzu açık eylesin inşAllah

Aydın Comert
Aydın Comert - 4 yıl Önce

Ilgaz Dağı Kastamonu na mi bağlı Çankırı ya mi

Kastamonu
Kastamonu @Aydın Comert - 4 yıl Önce

Ilgaz dağı zirveler 2587 2550 dahil Kastamonundur. Milli park ve yabanı hayatı koruma alanları çok büyük kısmı kastamonundur

Kadir süzer
Kadir süzer - 4 yıl Önce

ilgazda bu güne kadar dagla alakalı bir çalışma yani ılgaz dagiyla alakalı demek istiyorum genç başkanımız ınşAllah gerek dagla ve turizimle gerek ilgazin içi ve çevresiyle güzel çalışmalar yapacağına inaniyorum ve güveniyorum yüce mevla tüm yapacağı hayırlı işlerde başarılar diliyorum